ثبت درخواست مجوز انتخاب واحد ترم مهر و پرداخت شهریه به سادگی آب خوردن

سلام، امروز با آموزش ثبت درخواست مجوز انتخاب واحد ترم مهر (نیمسال اول) سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در خدمت شما عزیزان هستیم.
آموزش متنی ثبت درخواست مجوز انتخاب واحد
ابتدا به سامانه آموزشیار وارد شوید.
1️⃣ از طریق منوی “درخواست/مجوز” و زیر منوی “ارسال/پیگیری درخواست دانشجو” اقدام به ثبت درخواست نمایید.
2️⃣ در قسمت “ارسال درخواست جدید”، طبقه بندی موضوع را “عملیات آموزشی دانشجو” و موضوع درخواست را “مجوز حذف و اضافه” و نیمسال درخواست را “4011” قرار دهید.
3️⃣ با انتخاب دکمهی “ثبت”، درخواست مجوز حذف و اضافه ترم مهر برای دانشجو ثبت میگردد.
4️⃣ پس از مشاهده پیام “درخواست با موفقیت ثبت شد” در لیست درخواستها، درخواستتان ثبت خواهد شد.
سپس از طریق منوی “ثبت نام دروس دانشجو” و زیر منوی “احذف و اضافه” میتوانید طبق زمانبندی حذف و اضافه اقدام به اخذ دروس و حذف آن نمایید.
⚠️ در حذف و اضافه مجاز هستید دو درس حذف کنید و تا سقف مجاز درس اخذ (اضافه) نمایید.
به پایان آموزش نحوه ثبت درخواست حذف و اضافه ترم مهر رسیدیم.
امیدواریم که این آموزش برای شما مفید باشد.
اگر سوالی در مورد نحوه ثبت درخواست مجوز انتخاب واحد ترم مهر داشتید در بخش کامنتها پاسخگو شما عزیزان هستیم.

امتیاز شما، کمک غیرقابل توصیفی به ما میکند 🙂
دیدگاهتان را بنویسید